-

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Blogul - Motiv de exmatriculare!

Recomanda unui prieten din lista ta de Yahoo! Messenger

Un elev a fost exmatriculat pentru ca a scris pe blog despre scoala. Cat de penibil poate fi? Si pana la urma, ce putea sa scrie pana într-atat încat sa merite exmatricularea? Am spus-o de nenumarate ori că traim în Romania si înca n-am scapat de comunism. De multe ori am încercat sa iau apararea cadrelor didactice pentru ca am cateva cunostiinte in invatamant, ii inteleg ca au salarii de mizerie, ca au de-a face cu tot soiul de elevi cretini, dar nici chiar asa, nene!

Ah, dar stai! Aici nu mai e vorba neaparat de invatamantul romanesc, pentru ca Ariel e elev la o scoala evreiasca. Iar daca eu o sa spun în randurile urmatoare ca aia care au luat decizia de exmatriculare sant niste idioti, probabil o sa mi se scoata ochii ca sant antisemit ai ca nu sunt politically correct, nu-i asa? Dar ei cat de (politically) corecti au fost că l-au exmatriculat pentru cateva poze, pentru ca a zis doua vorbe despre portarul scolii sau ca a scris ca le-a dat un suc expirat de Sabat?

Acu’ stau si ma intreb ce s-ar întampla daca elevii unei clase de la o scoala normala (romaneasca, adica - desi normalitatea e un lucru cam nefiresc în prezentul autohton) s-ar apuca să faca un blog în care sa nu isi lase nimeni numele si sa scrie despre profesori ca sunt cretini? Ar fi exmatriculati toti? Hai sa fim seriosi…

Am trait s-o vad şi pe asta. Exmatriculat din cauza blogului. În curand vom vedea si oameni concediati, precum si ucisi din cauza celor scrise pe blog.

PS: Ariel, da’ pe tine ce te-a mancat în fund sa dai link-ul la toata scoala? Eventual si profilor? In alta ordine de idei, felicitari, urmeaza aparitii in presa si trafic gramadă, nu?

Niciun comentariu: